ΟΧΛΗΣΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

 

 

 

 

Ο Συντάξας:                                                     Ημερομηνία:

 

Ο Ελέγξας:                                                       Ημερομηνία:

 

Ο Εγκρίνων:                                                    Ημερομηνία:

 

 

Αριθμός Έγκρισης:

 

 

 


1.   ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός της διοικητικής πράξης (διαδικασίας) αυτής είναι, η έγκαιρη ειδοποίηση του Αναδόχου για τη λήψη ειδικών μέτρων και ενεργειών εκ μέρους του προκειμένου να προληφθούν καθυστερήσεις, με υπαιτιότητά του, της συνολικής ή των τμηματικών προθεσμιών της σύμβασης καθώς και για την επανόρθωση παντός ελαττώματος ή παραλείψεως της μελέτης.

2.      ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Για την παρούσα διαδικασία έχουν εφαρμογή κατά σειρά ισχύος:

·           το ΠΔ 346/98 που είναι η μεταφορά στην Ελληνική Νομοθεσία της οδηγίας 92/50/ΕΟΚ της ΕΕ όπως τροποποιήθηκε με το ΠΔ 18/2000 σε συμμόρφωση προς τις διατάξεις της οδηγίας 97/52/ΕΚ

·           Ο Ν. 716/77 και το εκτελεστικό αυτού ΠΔ 194/79 όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν και ισχύουν σήμερα.

3.   ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ

Υπεύθυνος για την εφαρμογή αυτής της διαδικασίας είναι η Διευθύνουσα Υπηρεσία.

4.   ΟΡΙΣΜΟΙ  (σύμφωνα με το ΠΔ 346/98 και το Ν. 716/77)

·           Κύριος του έργου : ……………………………..

·           Εργοδότης / Αναθέτουσα Υπηρεσία :................................

·           Προϊσταμένη Αρχή:  .........................................

·           Διευθύνουσα Υπηρεσία: ....................................

·           Παρέχων Υπηρεσίες: ο κάτοχος μελετητικού πτυχίου ή όποιος νομιμοποιείται να αναλάβει εκπόνηση μελέτης του Δημοσίου.

·           Ανάδοχος : ο Παρέχων Υπηρεσίες συμβαλλόμενος με το Δημόσιο.

5.   ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΝΤΥΠΑ

ΔΠΜ18/E1

Όχληση Αναδόχου

6.   ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ

Ειδική Πρόσκληση                                                                                           κωδικός ΔΠΜ-19